Användarnamn 
Lösenord 
 

Nytt konto
Glömt ditt lösenord?
 
Tisdag den 17 maj 2022

 
0
TILL KASSAN
 
 
FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 1000 KR KÖPVILLKOR

Webbutiken
 
 

Butikerna
Hantverksgatan 26 - Halmstad
Södra Långgatan 22 - Kalmar

Öppettider:
Måndag 12:00-18:00
Tisdag 12:00-18:00
Onsdag 12:00-18:00
Torsdag 12:00-18:00
Fredag 12:00-18:00
Lördag 12:00-16:00



Eventbutiken
Du hittar oss på flertalet spelkonvent och liknande arrangemang i södra Sverige, där vi utöver försäljning även erbjuder demonstrationer på utvalda produkter samt hittar på kringarrangemang.

Har du ett event du vill ha med oss på, kontakta oss på event@mantikora.se
Sällskapsspel / Strategispel / Samarbetsspel

 

Codenames: Duet

   
Artikelnummer:  CGE00040
Språk/Regler: Engelska
Lagerstatus:
Webblager Beställningsvara Beställningsvara
Artikeln finns i lager hos leverantör och tas hem vid beställning.

Uppskattad leveranstid: 7-14 dagar.
Beställningsvara
Butiker:
Halmstad Beställningsvara Beställningsvara
Artikeln finns i lager hos leverantör och tas hem vid beställning.
Beställningsvara
Kalmar Beställningsvara Beställningsvara
Artikeln finns i lager hos leverantör och tas hem vid beställning.
Beställningsvara
 
Spelare
2
 
   


Codenames: Duet keeps the basic elements of Codenames — give one-word clues to try to get someone to identify your agents among those on the table — but now you're working together as a team to find all of your agents. (Why you don't already know who your agents are is a question that Congressional investigators will get on your back about later!)

To set up play, lay out 25 word cards in a 5×5 grid. Place a key card in the holder so that each player sees one side of the card. Each player sees a 5×5 grid on the card, with nine of the squares colored green (representing your agents) and three squares colored black (representing assassins). Three of the nine squares on each side are also green on the other side, one assassin is black on both sides, one is green on the other side and the other is an innocent bystander on the other side.

Collectively, you need to reveal all fifteen agents — without revealing an assassin — before time runs out in order to win the game. Either player can decide to give the first one-word clue to the other player, along with a number. Whoever receives the clue places a finger on a card to identify that agent. If correct, they can attempt to identify another one. If they identify a bystander, then their guessing time ends. If they identify an assassin, you both lose! Unlike regular Codenames, they can keep guessing as long as they keep identifying an agent each time; this is useful for going back to previous clues and finding ones they missed earlier. After the first clue is given, players alternate giving clues.

 

239 kr

 
 
Utgivare:
  • Czech Games Edition


  •